case, Loos Kappers

Loos Kappers

Loos Kappers, gevormd door ervaring. 48 jaar om precies te zijn. De salon is opgebouwd uit 2 concepten. De voorzijde van de salon is volledig ingericht en gespecialiseerd in “Barber shop” style. Hier wordt gewerkt met oude materialen zoals deze gebruikt werken in de jaren 50. Achterin de salon bevindt zich de damessalon. Modern en van alle gemakken voorzien. Dit nieuwe concept is het eindresultaat nadat er is gekozen om op 1 locatie verder te gaan.

wens _ eisen

Loos Kappers gaat verhuizen. Nog meer naar het centrum. Een mooie stap vooruit waar uitbreiding en groei mogelijk zijn. De oude huisstijl was verouderd en de weerspiegeling op de huidige specialisaties was niet meer actueel. De keuze was snel gemaakt. Loos Kappers gaat volledig in een nieuw jasje verder. De huisstijl wordt aangepakt en moest doorgevoerd worden in de gevelreclame, bedrijfskleding en drukwerk. 

say hello.

2020 © revived. Privacy

We werken samen met ambitieuze mensen en bedrijven.
Graag bouwen wij samen aan een mooiere toekomst.

info@revivedreclame.nl

Say hello

Info@revivedreclame.nl
+31(0)6 417 39 574

Kantoor

Plan-B
Hurksestraat 19, unit 1.34
5652 AH Eindhoven

Identity

Merkidentiteit
Merkbeleving
Visual identity 
Signing

Sluit Menu

+31(0)6 417 39 574
info@revivedreclame.nl