Podotherapie met italiaanse touch.

Visual identity / Webdesign / Drukwerk.

Festa Podotherapie, een nieuw en fris bedrijf gericht op freelance podotherapie diensten.

Voor de identiteit van Festa Podotherapie zijn we opzoek gegaan naar de kern van het vak. De huisstijl visualiseert de drukgebieden op de voet.

De wens van de klant was om een logo te creëren waarin duidelijk de dienst naar voren komt. Dit moest enkel subtiel verwerkt worden. Ook wilde ze graag haar geboorteland terug laten komen in de identiteit. Wij hebben de tenen(hersenen) de traditionele kleuren gegeven.

PANTONE 654 UP 2:
Deze kleur blauw is gebaseerd op de voetbalshirts van Italië. Deze tint geeft de complete huisstijl een frisse look.

PANTONE 199 UP:
Rode tint met als uitgangspunt de italiaanse vlag.

PANTONE 9487 CP:
Groene tint met als uitgangspunt de italiaanse vlag.

Om de italiaanse touch door te voeren hebben we een kleurenpallet samengesteld met als uitgangspunt het italiaanse voetbalteam.

Get to know each other.

Benieuwd wat Festa Podotherapie voor jou kan betekenen?
Check de website www.festapodotherapie.nl

say hello.

2019 © revived. Privacy

We werken samen met ambitieuze mensen en bedrijven.
Graag bouwen wij samen aan een mooiere toekomst.

info@revivedreclame.nl

Say hello

Info@revivedreclame.nl
+31(6) 417 39 574

Kantoor

De ambachten 70
5591 NJ • Heeze

info@revivedreclame.nl
+31(0)6 417 39 574

Brand Identity

Strategie
Visual identity 
Branding
Brandbook

Sluit Menu